?>
فيدخوان | ||
|
پنج راههاي موثر براي دريافت بيشتر از توسعه كسب و كارهدف از توسعه كسب و كار ايجاد يك رابطه بلند مدت بين مشتري ها، شركت و بازار است. معمولا تجربه ناموفق و ناراحت كننده دليل اصلي مشتريان براي رها كردن يك محصول يا خدمت است. به همين دليل سازمانهاي بيشتري در سراسر جهان به دنبال پيادهسازي مديريت فرآيند كسبوكار (BPM) هستند. اين نقشههاي فرآيند درك خوبي نسبت به مدت زمان، منابع مورد نياز و هزينههاي موجود در فرآيند را ارائه ميدهد. براي اينكه درك درستي از چرايي توجه سازمانها و مشاوران كسب و كار به استقرار مديريت فرآيند و نرمافزارهاي BPMS داشته باشيم، در اين مطلب به مرور برخي از مزاياي BPM ميپردازيم. اخبار بد، ارزش 1 دارند، در صورتي كه تغيير در سود سالانۀ هر سهم منفي باشد و در غير اين صورت، برابر صفر است. حقيقت اين است كه بيشتر شركتهاي خانوادگي بعد از تاسيس توسط موسسين اصلي عمر كوتاهي دارند و در حدود 95 درصد كسبوكارهاي خانوادگي در نسل سوم مالكيت، فعاليتشان به پايان ميرسد. در پروژه مديريت فرآيندهاي كسب و كار ابتدا فرآيندهاي هر سازمان شناسايي و بعد از آن فرآيندها با جزئيات، معمولا با زبان مدلسازي BPMN ترسيم ميشوند. بعد از ورشكستگي شركتهاي انرون و ورلدكام در سال 2001، حاكميت شركتي يك مساله حائز اهميت در سطح جهان شده است. طراح سايت بايد به تمامي اين موضوعات اشراف داشته باشد و بتواند به كارفرمايان مشاوره هاي لازم را در اين خصوص بدهد. سازمانها براي اين كه پابرجا بمانند بايد در كنار بقيه امور مهم بر كاهش هزينهها نيز متمركز شوند. اين امر يعني شناسايي و حذف هزينههاي قابل حذف فرآيندها و همچنين آگاهي نسبت به فرآيندهايي كه در كسب و كار مهم هستند. هزينه مشاوره مديريت با توجه به خدمات مورد نياز در سازمان ها و همچنين با در نظر داشتن سطح خدمات مورد نياز تعيين ميشود. با توجه به بررسي هاي انجام شده بايستي اگر شركت ها بخواهند به ايده مناسبي دست يابند حداقل بايستي 3000 ايده را آزمايش كنند. معيارهاي موجود جهت تعريف كسب وكار هاي كوچك و متوسط مواردي مانند : تعداد كاركنان ، ميزان داراييهاي بكار رفته ، نسبت فروش به سرمايه در گردش ، تعداد كاركنان زن ، تعداد كاركنان و ارزش دارايي ، گردش پول و ارزش دارايي ، تعداد كاركنان و ميزان فروش و ارزش دارايي ميباشد. تيم حرفه اي مديران نوانديش با مشاوره مديريت و بازاريابي و فروش در كرمان و رفسنجان به شما كمك ميكند به نتايج دلخواه خود دست يابيد. توسعه دهندگان كسب و كار اغلب از نزديك با اعضاي تيم فروش همكاري مي كنند تا سرنخ هاي واجد شرايط را از طريق قيف فروش هدايت كنند و مشتريان بالقوه را به سطح بعدي برسانند. فرآيندهايي مورد نياز همان فرآيندهايي هستند كه به سازمانها كمك ميكند تا بتوانند نتايج مورد انتظار خود را به دست آورند. سازمانها نميتوانند به سادگي تغييرات رخ داده در اطراف خود را ناديده بگيرند. بنابراين براي موفقيت در كسبوكار، بنگاههاي اقتصادي و سازمانها بايد بتوانند نسبت به تغيير اوضاع اقتصادي واكنش نشان دهند. علاوه بر نشان دادن مدركي مبني بر وجود تقاضا در بازار براي محصول يا خدمات شما، همچنين نشان ميدهد كه پيشبيني كردهايد كه احتمالاً چقدر سود خواهيد داشت. علاوه بر اين، اصلاح فرآيندهاي كسب و كار به گونهاي كه پاسخگوي نياز مشتريان باشد، اغلب منجر به پيشرفتهاي مهم ديگري ميشود كه منجر به بهرهوري و كارآيي بهتر ميشود. مهم نيست كه شما هنگام شروع كسب و كار خودتان قدم هاي بزرگي برداريد و حتما به دنبال درآمد ميلياردي باشيد. پيمايش جهاني مك كينزي در سال 2015 نيز نشان داده است كه يكي از ويژگي هاي هيات مديره هاي موفق و قدرتمند گسترده¬تر بودن دامنه نقش آفريني آنها در فرايندها و تصميمات شركت است. اگر نتوانيد تغييرات مناسب را در زمان مناسب انجام دهيد، تقريباً تضمين كردهايد كه رقباي شما به راحتي شما را از كسب و كارتان بيرون برانند. مديريت فرآيندهاي كسب و كار BPM همچنين ميتواند به سازمانها براي يافتن فرآيندهايي كه ارزش صرف وقت و سرمايهگذاري ندارند، كمك كند. مديريت فرآيندهاي كسب و كار BPM به شما كمك ميكند تا فرآيندهاي فعلي خود را درك كرده و فرآيندهاي بهبود يافته جديدي را ايجاد كنيد. اولين برداشت اين است كه اين شركت تقلبي است و ديگر از آن خريد نميكنيد، به همه دوستان خود هم همين را ميگوييد و اين ميشود تبليغ دهانبهدهان آن كالا. اين امر ميتواند با از بين بردن افزونگيها، شناسايي مسائل مربوط به كنترل كيفيت و برجسته كردن موارد اضافي و هزينههاي كار محقق ميشود. قيمت بايد بتواند هزينههاي محصول را پوشش دهد؛ استثنائاتي درمورد اين مسئله وجود دارند؛ با اين حال، در اكثر موارد، نسبت به هزينههاي انجامشده، بايد از مشتريان پول بيشتري در ازاي محصولات يا خدمات دريافت كنيد. اين موضوع زمينهي ديگري است كه در آن يك استراتژي موفق BPM ميتواند راهگشا باشد. حاكميت شركتي فرايندي در حال پيشرفت از مديريت و اداره يك نهاد است كه در حين محافظت از منافع ساير ذي نفعان (از جمله بستانكاران، كاركنان، تأمين كنندگان، مشتريان، دولت، رقبا و جامعه)، از طريق شفاف سازي، نقش و مسئوليت هاي همه شركت كنندگان در حوزه حاكميت شركتي (براي مثال، هيات مديره، مديران، مشاور حقوقي و حسابرسان داخلي، حسابرسان خارجي، مشاوران مالي بانك هاي سرمايه گذاري، آژانس هاي اعتباري، قانون گذاران، سياست گذاران، سرمايه گذاران و ديگر افراد) و نيز پاسخگو كردن آنان در انجام مسئوليت هاي خود هدف عمده آن ارزش آفريني براي سهامداران است.
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۹:۲۲ ] [ فيدخوان ]
|
|
[قالب وبلاگ : لیمو بلاگ] [Weblog Themes By : themzha.com] |